Efter de næste to moduler på UCN, Hjørring skulle jeg gerne være færdiguddannet lærer med fagene: matematik 1. - 6. klasse, håndværk og design samt billedkunst. Jeg glæder mig.
De kreative fag er det der får mig til at trække vejret og finde ro i en ellers travl studiebaseret hverdag. Der er også en lille bachelor, der skal skrives inden for faget billedkunst. Det skal nok bliv et år med gang i.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar